Zijn de pisolets (bruin) van de Albert Heijn (AH EXC ISTOLET ART BRUIN) bereidt met water, melk of boter?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

De Pistolets van de bake-off bedoel je? Daar zijn geen ingrediënten van te vinden. Er zou ooit een boek komen voor de bake-off afdeling met daarin van alle bake-off producten een ingrediëntenlijst. Tot op heden is dit boek niet gepubliceerd. Op sommige producten staat een ingrediëntenlijst, maar deze staat dan op de doos of krat in de diepvries/koelcel.

Je kan wel de klantenservice bellen. Voor zo ver ik weet hebben zij de informatie die je zoekt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry was dit vergeten:
Klanten kunnen contact opnemen met de klantenservice van Albert Heijn op nummer 0800-0305, via e-mail: internetklantenservice@ah.nl of via twitter: @AlbertHeijn.
11 jaar geleden
Op de site van Albert Heijn heb je een lijst van alle producten die melkvrij en glutenvrij zijn (zie link)
Ik heb voor je gezocht, en ik vind de pistolets (geen enkele soort, overigens) niet op de lijst staan, dus op basis van de info die AH geeft op zijn eigen site, zou ik er van uit gaan dat deze pistoletjes tóch melk of boter bevatten.

Voor de exacte informatie kan je navraag doen bij de Klantenservice van AH.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk eerder dat dat komt doordat ze allemaal sporen van melk/boter kunnen bevatten, dan dat ze allemaal bereid zijn met melk/boter. In de lijst lijkt voor zover ik kan zien de hele categorie brood namelijk niet te staan, terwijl de AH wel allerlei soorten brood heeft zonder zuivel in de receptuur. En de allergeneninformatie is voor mensen met allergieën, dus daarbij wordt ook rekening gehouden met of het in dezelfde machines gemaakt wordt omdat ook een verdwaald stukje al een allergische reactie kan opwekken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan ook uiteraard, je hebt gelijk Fynnya.
Ik heb niet de hele lijst doorzocht, en dus was me niet opgevallen dat er geen brood product erop stond.