Zijn de pisolets (bruin) van de Albert Heijn (AH EXC ISTOLET ART BRUIN) bereidt met water, melk of boter?

Weet jij het antwoord?

/2500

De Pistolets van de bake-off bedoel je? Daar zijn geen ingrediënten van te vinden. Er zou ooit een boek komen voor de bake-off afdeling met daarin van alle bake-off producten een ingrediëntenlijst. Tot op heden is dit boek niet gepubliceerd. Op sommige producten staat een ingrediëntenlijst, maar deze staat dan op de doos of krat in de diepvries/koelcel. Je kan wel de klantenservice bellen. Voor zo ver ik weet hebben zij de informatie die je zoekt. Toegevoegd na 1 minuut: Sorry was dit vergeten: Klanten kunnen contact opnemen met de klantenservice van Albert Heijn op nummer 0800-0305, via e-mail: internetklantenservice@ah.nl of via twitter: @AlbertHeijn.

Op de site van Albert Heijn heb je een lijst van alle producten die melkvrij en glutenvrij zijn (zie link) Ik heb voor je gezocht, en ik vind de pistolets (geen enkele soort, overigens) niet op de lijst staan, dus op basis van de info die AH geeft op zijn eigen site, zou ik er van uit gaan dat deze pistoletjes tóch melk of boter bevatten. Voor de exacte informatie kan je navraag doen bij de Klantenservice van AH.

Bronnen:
http://www.ah.nl/meerdoen/gezondheid/allergenen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100