Cocktail party (lekkere mixen maken)!
Bierfeest (allerlei verschillende biertjes proeven)
Wijnfeest (met verschillende wijnsoorten)
Dinnerparty (gezellig eten met zijn allen, iedereen neem wat mee)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die feestje klikken erg gezellig.

Andere antwoorden (9)

Amerikaanse Party.
(iedereen neemt iets mee, dwz de één neemt drank mee en een ander zoutjes, etc.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn verschillende soorten feesten:

1. Feesten ter gelegenheid van ...
Verjaardag, trouwerij, jubilea, housewarming, kraamschudden, samenwonen e.d.

2. (Inter)nationale feestdagen ...
Sinterklaas, Kerst, Pasen, Halloween e.d.

3. Familie (gezins) feesten ...
Familie weekend, familie dag, gezinsuitjes..

4. Feesten met een 'doelgroep' ...
Mannen, vrouwen, kinderen.. vrijgezellen

5. Feesten met een 'thema' ...
Dresscode, muziekavond, schilderavond, voetbal e.d.

Bij feesten gaat het erom.. met wie wil je het feest gaan vieren? Welke interesses delen jullie samen? Hoeveel mensen? Wat is het budget?

Je kunt van alles doen thuis.. Je kunt workshops laten geven, je kan een culinaire avond organiseren, je kan brunchen, meidenavond (films, chips, chocolade..), je kan gezamenlijk voetbal (WK en EK) thuis kijken (bitterballen, biertapper.. e.d.)..

Toegevoegd na 1 minuut:
Karaoke, Hollandse spellen avond.. tja, je moet gewoon weten wie je wilt uitnodigen.. wat je 'doelgroep' is..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
net zoveel soorten als je fantasie hebt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt net zo veel feestjes geven als je geld hebt EN je fantasie er een naam voor weet te verzinnen... Stokt het bij een van die twee, dan kun je geen nieuw feestje meer geven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pyamaparty`s zijn erg leuk of een house-warming party als je verhuisd bent. Fondue avondje met goede vrienden,
welkom-en afscheidfeestje, voetbalfinale avond ( ik alleen als Nederland erin staat) of gewoon een feestje ervan maken als iemand een goede dvd-film heeft, die nog niemand gezien heeft en die iedereen wil zien. Dat noemen we dan een ' filmfeestje'. Je kunt zo veel feestjes maken als je wilt.
amc
14 jaar geleden
En vriendin en ik hielden weleens een "diepvries feestje"
als we de diepvriezer wilden ontdooien,nodigden we wat mensen uit om gerechten gemaakt met spullen uit de vriezer mee te eten,en daarna kon ie weer met vers gevuld worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuk idee... +1
Skihutfeest, seventiesfeest...

En natuurlijk een onuitputtelijke bron kinderfeestjes: knutselfeest, K3-feest, heksenfeest, pizzabakfeest, Alienfeestje, kliederfeestje, waterfeestje, speurtochtfeestje, boevenfeestje... Ook leuk met melige volwassenen.

Het laatste themafeestje dat wij gaven was een HHGTTG-feestje toen mijn man 42 werd, natuurlijk. Inclusief Pangalactic Gargleblasters.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel erg veel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er zijn zoveel soorten feesten,ik gaf vroeger amirikaanse feesten,heel goedkoop en erg gezellig en niet duur