Waar worden de producten van Albert Heijn verpakt?

Ik vroeg mij af waar de producten van de AH worden verpakt en/of waar deze verpakkingen worden gemaakt. Zelf kon ik weinig hierover vinden op internet, maar hopelijk weet iemand hier het antwoord op!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (3)

AH heeft wel duizenden leveranciers, die de producten allemaal verpakt aanleveren aan het distributiecentrum van de AH.

De eigen merk producten zijn bijna allemaal bestaande producten van bekende merken, met alleen een eigen verpakking eromheen, dit wordt geregeld door de producent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De vraag is wáár dit wordt gedaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat staat duidelijk in mijn antwoord. Even goed lezen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
''aanleveren aan het distributiecentrum van de AH''
''dit wordt geregeld door de producent.'' Sorry, ik kan geen duidelijke plaatsnaam/namen vinden in je antwoord die duidelijk weergeven wáár dat gedaan wordt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Speciaal voor u, bij de duizenden levetanciers / producenten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zet dan in je antwoord dat er meerdere zijn.
En niet HET distributiecentrum, maar de tientallen distributiecentra..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
p.s. leverancier en producent is niet hetzelfde. In het vervolg eenzelfde woord aanhouden, of aangeven wie de producent is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daarom staan ze er ook allebei in vermeld, als het hetzelfde betekende was het overbodig om dit te doen. Maar als je het zelf zo veel beter weet, dan lijkt me het antwoordknopje een betere optie voor u.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag gedaan
De producten van Albert Heijn worden in verschillende fabrieken in Nederland en ook buiten Nederland geproduceerd. Bij deze productie worden ook de verpakkingen gemaakt.
Voorbeelden van fabrieks plaatsen zijn:

Zaandam
Amsterdam
Groningen
Casablanca
Tripolis
Düsseldorf
Weesp
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Duim omlaag omdat..? Altijd handig om te weten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet alles in fabrieken gemaakt wordt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet alles nee, maar het grootste deel van de AH producten wel (kijk maar op de site, daar stat toch echt fabriek..)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tsja het is een suggestie voor de gegeven min. Ik mag ze niet uitdelen dus ik was het iig niet :)
De versprodukten zoals vlees en bloemen worden in opdracht van AH verpakt met AH's door designerbureaus ontworpen verpakkingen verpakt. Denk aan de wit-rode Euro Shopper verpakking, de zilverkleurige verpakking voor de excellent produkten en de witte verpakking met het AH logo in het blauwe vlak in de vorm van een huisje op de huismerkartikelen. Dit gebeurt vaak in grote (vaak) familiebedrijven. In Warmenhuizen zit bijv. zo'n bedrijf en op diverse andere plaatsen in Nederland, als het maar centraal ligt en niet te ver van de diverse distributiecentra.
Vervolgens gaat het met vrachtauto's naar de diverse distributiecentra. De distributieteams zorgen er voor dat de produkten op tijd, vers en onbeschadigd naar de diverse winkels getransporteerd worden.
De distributiecentra zijn wel van AH zelf en zitten in Zaandam, Zwolle, Tilburg, Pijnacker, Geldermalsen, Nieuwegein, de Meern en Rotterdam.

Toegevoegd na 9 minuten:
De verpakkingen worden door bedrijven gemaakt die gespecialiseerd zijn in verpakkingsmaterialen. Dit zijn vaak speciale plastic verpakkingen die voor levensmiddelen vervaardigd zijn.
amc