wat gebeurd er als je een banaan in de magnetron stopt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.1K
Computoon
11 jaar geleden
Zolang je de magnetron niet inschakelt, gebeurt er niets.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahaha droog zeg.. Maar wel een goeie!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahahahahahaha.

Antwoorden (2)

Daar heb ik toevallig ervaring mee. Ervan uitgaande dat je ook bedoelt dat je de banaan gaat verhitten. Als je 'm met schil erin legt kan het gebeuren dat de punt van de steel in de fik vliegt zodra de banaan heet is geworden. Leg je 'm geschild erin, dan wordt de banaan heet en slap.
Amadea
11 jaar geleden
Als je een onrijpe banaan er kortdurend inlegt, bijv. 10-15 seconden, dan wordt hij wat rijper.
Als de banaan al rijp is: Zie vorige antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Mét of zónder schil?