Wie weet of die klaver koekjes van vroeger nog te koop zijn?

Ze zagen er uit als klavertjes vier. Met twee blaadjes gekleurd als licht en de andere als donker deeg.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die zie je idd nergens meer....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die waren lekkerrr!!
:d

Het beste antwoord

Jazeker zijn die nog te koop - het zijn gewone zandkoekjes, half 'gewoon' deeg, half 'chocola' (waarbij er wat cacao door het deeg is gedaan). Sommige supermarkten hebben ze, sommige bakkers.
Je kunt ook zelf maken, zie hier voor een recept: http://www.gette.org/nl/recepten/gebak/zandkoekjes/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
...eh weet je ook welke supermarkten??
:p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie ze vooral in de wat 'kleinere' supermarkten, en dan meestal als een huismerk. Albert Heijn bijvoorbeeld heeft ook wel zoiets, maar dan als ronde koekjes, eigenlijk hetzelfde maar niet wat jij zoekt.