Kan pesto op een diepvriespizza?

Wil de pizza lekkerder maken.

3 maanden geleden
in: Koken
tinus1969
3 maanden geleden
Als jij dat lekker vindt...
tinus1969
3 maanden geleden
Serieuze vraag: ben jij kort geleden op jezelf gaan wonen? Je stelt een hele serie vragen die suggereeren dat je voor het eerst zelf huishouden doet, eten maakt, boodschappen, etc.
Ikhebgeenidee
3 maanden geleden
Als je een lekkere pizza wilt, koop je een pizzabodem (of nog beter: maak die zelf) en ga je die zelf beleggen? Die uit de diepvries zijn vaak nauwelijks belegd.
En wat betreft je vraag: je kan er alles op doen. Als je het, zoals tinus1969 zegt, dat lekker vindt.
Appartement
3 maanden geleden
nee, woon al jaren zelfstandig. de vraag was kan pesto op een diepvriespizza. Of mixed dat niet?
Inekez1
3 maanden geleden
Zal vast kunnen. Probeer het gewoon eens op een deel van de pizza, dan kom je er snel achter of je het lekker vindt.
Amadea
3 maanden geleden
Ik zou het niet aan bevroren pizza toevoegen, maar het pas erop doen nadat de pizza gaar uit de oven is gekomen. Pesto kan beter niet verhit worden.

Antwoorden (1)

Ja hoor dat kan, jij bepaalt wat je lekker vindt, Hele volksstammen die vinden dat ananas niet op een pizza past, de andere volksstammen vinden dat het wel kan en lekker is. zoveel hoofden zoveel zinnen. Gewoon proberen, misschien valt het mee, misschien tegen, maar dan probeer je gewoon weer wat anders
anneliez
3 maanden geleden