Waar koop je wonka snoep?

Ik ben opzoek naar wonka snoep : zoals nerds
Weet iemand waar ik dat koop in Nederland?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (4)

Bij de America today!! Daar hebben ze niet alleen kleding maar ook wonka snoep
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het schijnt dat je bij de cheesecake company in Den Haag en bij candyonline deze lekkernij kunt bemachtigen.
http://little-dnll.blogspot.nl/2010/05/wonka-candy.html
jc54
11 jaar geleden
Bij de Jamin! Heb het er vorige week nog gezien. Ze hebben verschillende soorten snoep van Wonka. De nerds hebben ze er sowieso.

Toegevoegd na 21 seconden:
http://www.jamin.nl/scripts/prodList.asp#.UQ3CbKO3PFo

Toegevoegd na 1 minuut:
O, sorry hij lijkt de link niet te pakken. Mogelijk omdat het een zoekopdracht is. Maar als je naar de website van Jamin gaat, en je typt Wonka in en drukt op zoek, dan zie je de producten van Wonka wel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij jamin heb ik het ook zien staan. Ook pop tards enz. Maar dat ligt aan de jamin winkel bij je in de buurt. Als je niks kan vinden kan je altijd nog online bestellen via www.usfoodz.nl maar dat is vanaf 30 euro.