Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

In veel kazen zit nogal wat zout. Die zoutopname in je lichaam uit kaassoorten die veel zout bevatten zorgen ervoor dat je kunt gaan zweten op plaatsen zoals je voorhoofd. Het is een reactie van het lichaam om het teveel aan zouten snel kwijt te raken. Vooral sommige Franse schimmelkazen geven deze reactie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb het bij pittig eten en ik ga dan zweten op mijn neus ik neem aan dat je kaas lekker vind of anders zou je het niet eten het zou kunnen door de inspanning die je maakt als je het eet want als je iets lekker vind dan herinnert je brein zich de smaken en hoe je het gewend bent en daar zal de energie opslag in mee spelen als je eet of gegeten hebt word je meestal moe dat komt omdat je lichaam bezig is om het bruikbare uit het voedsel te nemen maar dan weer terug op het zweten mischien ben je wel allergisch voor de middelen die worden gebruikt door de kaas op een lichte schaal zoals zweten of mischien heb je overgewicht en kan het zijn dat ( lees Wat ik net allemaal zei of het brein en inspanning) en dat je lichaam ook te veel werkt voor dit stukje voedsel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding