Die 133 gram vlees is gebruikt om het product te maken, een van de bewerkingen is drogen en daardoor verliest het eindproduct gewicht en kan er dus 133 gram vlees in 100 gram zitten.

Toegevoegd na 3 minuten:
Dat is dus net zoiets als een blikje tomatenpuree, daar zit ook meer tomaat in dan vers in het blikje past.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door vriesdrogen gaat een deel van het vocht eruit. Daarom wordt het lichter.