waar moet een goed wijn label aan voldoen in een supermarkt om gekocht te worden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op veel wijnflessen in de supermarkt staat op de achterkant te lezen hoe de smaak is. Dan kies je de wijn die aan jouw smaak het beste voldoet, of die het beste past bij het gerecht wat je vekiest. Verder hebben veel Franse wijnen een Appolation Controlé, wat een kwaliteitsaanduiding aangeeft en een Apolation Controlé naar plaatsaanduidng is dan weer wat beter geclassificeerd. Vaak hebben de wijnen uit een hogere prijsklasse ook een een betere kwaliteitswaardering, maar het kan zijn dat je zelf een wijn lekkerder vindt die helemaal niet zo duur hoeft te zijn. Het blijft toch altijd een kwestie van (een persoonlijke) smaak.

Antwoorden (1)

Een goede prijs-kwaliteitverhouding hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is er mis met mijn antwoord?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zeg ik ook helemaal niet.