Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

De graden op mijn ovenknop zijn vervaagt, hoe han ik een nieuwe verdeling er op maken?

Toegevoegd na 17 uur:
de vraag is schijnbaar niet duidelijk.
ik weet dat ik kan schrijven met een stift.
het gaat er mij om dat ik weer weet waar de gradenverdeling moet staan, zodat ik de oven niet op 200 graden zet in plaats van 180 graden. etc

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Winkels zoals 'Bruna' hebben veel papier/schrijfwaren en daarbij horen ook allerlei stickervelletjes in het assortiment. Zo zijn er stickervellen met cijfers in alle maten, dus ook kleine cijfers. Je kunt ook andere stickertjes in verschillende kleurtjes kopen of gewoon wit waar je handmatig cijfers op kunt aanbrengen.

Toegevoegd na 1 dag:
http://www.onderdeelexpress.nl/Webwinkel/Oven-onderdelen/View-all-products.html

Hier een site waar je oven-onderdelen kunt bestellen. Ook knoppen zijn los verkrijgbaar. Even kijken welk merk je hebt en misschien zit hij erbij. Anders zie je aan de afbeeldingen wel hoe de temperatuur aangave verloopt; linksom of rechtsom.
(Lees meer...)
amc
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met een watervaste fineliner graden etc. er op tekenen .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Veiliger is een nieuwe ovenknop bestellen, als het merk bekend is moet het kunnen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding