Als er geen schimmel op zit, kan het nog. Maar lekker is het natuurlijk niet. Brood in de koelkast droogt uit. Beter is het om brood in de vriezer te bewaren, en dagelijks de hoeveelheid die je nodig hebt eruit te halen.
bamibal
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Doe ik ook altijd, elke avond wat uit de vriezer en in mijn broodbakje doen om te smeren die ochtend. Ideaal
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
of maak er een tosti van. ook lekker !
Kijk eerst goed of er geen schimmelplekjes opzitten en ruik of het geen muf luchtje heeft. Zolang dat niet het geval is, kan je het nog eten.
Het zal echter uitgedroogd zijn en niet lekker.
Je kan er wel goed wentelteefjes van maken, toasten, als croutons bakken bij de soep, geweekt, uitgeknepen door het gehakt mengen als binding of je kunt er een nagerecht van maken zoals broodpap/-pudding.
amc