Waarom is Tony Chocolonely's chocolade in rare vormen verdeeld?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K
Amadea
11 jaar geleden
Wat bedoel je? Het zijn toch gewone repen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vroeg ik me ook af. 'Vroeger' was het gewoon in blokjes verdeeld maar tegenwoordig niet meer. Is irritant als je het in stukjes wilt breken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is het hele punt... met geen mogelijkheid eerlijk te verdelen net zoals de cacao industrie niet eerlijk verdeelt is... Maar ik vind het vooral super irritant en ik denk dat het de verkoopcijfers van Tony's Chocolonely gaat drukken...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind het echt een geweldig idee om de oneerlijkheid op die manier te laten zien. En ik vind het er ook mooi uitzien trouwens. Maar ik kan me wel voorstellen dat niet iedereen het fijn vindt.

Het beste antwoord

"In 2005 begonnen we met onze melkchocoladereep in de rode wikkel. Inmiddels zijn ook de pure, melk/hazelnoot en melk/noga-reep een feit. Al onze 180 grams repen zijn verdeeld in ongelijke stukjes. Probeer die maar eens eerlijk te delen! Ons doel? Alle chocoladefans op smakelijke wijze duidelijk maken dat de inkomsten in de chocoladewereld ongelijk verdeeld zijn."