Waar kan je yang mei bessen kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.9K
Amadea
11 jaar geleden
Die zijn alleen tot sap verwerkt, of in capsules te koop. Voor de bessen zelf moet je naar China!

Het beste antwoord

Yang mei is de nieuwste variant PowerFruit. De yang mei bes is een bijzondere vrucht. Hij groeit namelijk alleen in Zuidoost China en kan maar drie weken per jaar worden geplukt (in juni/juli). Na het plukken moeten de bessen meteen worden opgegeten of worden verwerkt tot sap, anders bederft het fruit. Vandaar dat je de yang mei niet vers kunt kopen in Nederland of Europa.
Vers lukt dus niet, verder denk ik dat je in reformwinkels moet zijn voor sap of gedroogde vruchten
anneliez