Is er een manier on Knoflookolie uit een stoffen autostoel te halen?

Er is gelekt met knoflookolie (gambaschotel) Nu is de olie in het schuim van de stoel gelopen. Het ruikt nu erg goed in de auto, haha..
Wat is het beste om hier tegen te doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De autostoel..
Gelukkig niet de maxicosi, want die is niet van mij ;-)

Het beste antwoord

Eerst keukenpapier op de vlek leggen, stevig aandrukken en het papier het vet op laten nemen. Vervolgens met een doekje gedrenkt in warm water, waarin een schep biotex is opgelost de vlek schoonmaken. Daarna de geur bestrijden met Oust of Alle nare geurtjes weg van HG.