Waar vind ik een mislukte paprika?

Tegenwoordig zijn alle paprika's in de winkel perfect.

http://www.ingredienten.nl/images/ingredienten/paprika-large.jpg

Ik zoek nu juist een misvormde paprika. Waar kan ik die vinden?
Zoals

http://farm4.static.flickr.com/3532/3932313442_8b9754dc1f.jpg

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed zoeken want ze mogen weer! ;-)
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1252543.ece/Kromme_komkommer_mag_weer_in_schappen

Het beste antwoord

Je zou een kweker kunnen bellen of er effe langs te gaan.
Die zal ze vast wel hebben en weggooien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

In de tuin.
[Bij mij in de tuin tot 8 weken geleden nog]

je kan een turkse winkel proberen. Die willen nog wel eens groente hebben die niet uit 'the greenery' komt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de Natuurwinkel!
14 jaar geleden
Naast alle kromme komkommers, zou ik willen zeggen. Deze wereld is zo perfectionistisch geworden dat ook de VORM van groentes aanleiding is tot het al dan niet mogen bereiken van de consument. Binnenkort mogen de kromme komkommers trouwens weer wel verkocht geworden. Daar was speciale Europese regelgeving voor nodig. Maar met dat antwoord kom je niet verder.

Waarschijnlijk kun je bij winkeltjes van volkstuintjes terecht voor 'mislukte' paprika's. Die telers kijken daar anders tegenaan. Zien ze ook niet als mislukt. Als ze ze daar nog in opslag hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik bedoelde met de consument de consument in winkels. ;) Je hebt gelijk dat dat een beperkte visie is.
Op de markt zie je die misvormde wel. (Maar vanmorgen zag ik ze niet.) In de zomer zijn ze erg goedkoop en zie je er veel