Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (2)

Ik zou het logo uitprinten en vervolgens omrekenen naar de grote waarop je het wilt gaan maken.

Persoonlijk zou ik het logo zelf maken van gedraaide, lange rollen deeg, deze kun je dan eenvoudig namaken met losse stukken. Als bodem zou ik een dikker, rond stuk deeg gebruiken waarop je het logo gaat leggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je alleen de letters wit hebben is dat makkelijk te doen met

1 pak mix voor witbrood (Koopmans)
300 ml. lauwwarm water
2 el. olijfolie
snufje zout
1 ei

gebruik mixer of keukenmachine, grote mengkom, plasticfolie
Bereid met de broodmix, water, olie en zout een soepel deeg volgens aanwijzingen op het pak. Dek af met plasticfolie en laat 1 uur op een warme plaats rijzen.
Kneed het deeg nogmaals en deel het in drieof vier stukken , en maak er lange rolletjes van vorm de letters probeer de zelfde grote te maken die je wilt doe dat op een ingevette bakplaat
Knijp de eindjes mooi aan en bestrijk met losgeklopt ei. en laat nog ca. 30 min. rijzen. Verwarm de oven voor op 180?C. Bak de letters in ca. 35 min. gaar. Het brood moet hol klinken als je erop klopt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding