Ja dat bestaat. Feitelijk is dat slagroom waar cacao doorheen is gemixed. Ik weet dat ik het een aantal jaar geleden gewoon bij de supermarkt met het blauwe a-tje in het schap heb zien staan (Van die fake slagroom in een onder druk gezette container dan he, niet de slagroom in een bekertje die je zelf moet opkloppen).

Of je gewone slagroom met cacao kan mengen en dan nog opkloppen.. Weet niet of dat goed gaat. Er zal ook wel wat suiker in moeten dan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, als je het zelf maakt. Er bestaat ook Amarettoslagroom uit een spuitbus van Campina. Dat is niet helemaal hetzelfde maar toch diverse smaken worden steeds samengesteld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt het zelf maken door een pakje slagroom een beetje suiker op te kloppen en er vervolgens Nesquick aan toe te voegen. Mijn zoon wil na een stevige wandeling in de winter meestal een lekkere kop chocomel met slagroom en m'n dochter houdt van warme melk en soms roer ik voor haar door de overgebleven slagroom een lepel nesquick. Bovenop haar warme melk ziet dat er extra lekker uit en het smaakt ook nog goed!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, die bestaat.

Maar ik vond het wel een stuk minder lekker smaken dan dat het klinkt moet ik zeggen. Mijn bescheiding mening hoor. Zelfgeklopte slagroom blijft de aller, allerlekkerste.

Volgens mij krijg je 'm bij Super de boer gewoon.