als je een ovenschotel koopt met een bereidingstijd van 20 minuten kan je dan in dezelfde tijd 2 identieke ovenschotels bereiden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, als je ze alletwee naast elkaar kwijt kunt of als je een hete luchtoven hebt. dan kunnen ze onder elkaar staan en zijn ze toch gelijktijdig klaar. In een magnetron duurt het langer als je er twee in zou zetten.
amc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is overtuigend

Andere antwoorden (2)

Tenzij je een hele brede oven hebt, waar de schotels naaast elkaar kunnen: nee, je moet de verwarmingstijd verhogen daar er meer massa is om te verwarmen. Ik zou het op 7 (ca. 1/3e) minuten houden en kijken hoe het ermee staat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helemaal niet nodig om de tijd te verlengen, het is geen magnetron, dan zou dat wel moeten.
Ja dat kan: Met een normale oven is de bereidingstijd niet langer. Als je hem in een magnetronoven zou maken, zou de tijd wel zo ongeveer verdubbelen, omdat dat een andere manier van opwarmen is
anneliez