Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je portieverpakkingen met cruesli kopen?

In hotel zie je nogal eens portieverpakkingen met cruesli, in supermarkten zie ik alleen grootverpakkingen. Waar zou ik kleine verpakkingen kunnen krijgen? Of alleen bij groothandels?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij ook bij de Lidl of Aldi. Kan dit echter niet terug vinden via internet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij aldi en lidl hebben ze in bepaalde acties van die miniverpakkingen ontbijtgranen. Dit zijn echter geen creusli verpakkingen maar meer granen als all bran en honey loops etc. Soms heeft het kruidvat ze ook
http://www.ciao-shopping.nl/Crownfields_Mini_Verpakkingen__1841266
dit zijn degene van lidl.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Bij groothandels zoals Sligro & Rooswinkel.
Kom je alleen binnen als je een pasje hebt van de firma.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
deze kan je soms vinden bij lidl Crownfield is een merk op gebied van ontbijtproducten dat speciaal voor Lidl geproduceerd wordt. Het is dan ook alleen verkrijgbaar in deze supermarktketen. Het heeft diverse soorten ontbijtgranen in grote verpakkingen en soms hebben ze tijdelijk in het assortiment deze set met acht kleine verpakkingen. Hierin zitten acht verschillende producten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding