Hoe win je een weddenschap?

Ik ga vanavond pizza eten.
Als ik 2 pizza's op kan krijg ik 100 euro van mijn vader.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je zelf mag bepalen wat voor pizza's het zijn, dan kun je kiezen voor picolinni's of mini pizza's van Mora. Lekker klein en je zult de weddenschap waarschijnlijk winnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben nu niet in nederland maar in roemenie.
daar hebben ze die niet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn vader heeft me genept!!!!!!!!!!!!!@#!@#@!
ik kreeg geen 2de pizza maar de eerste kon ik door jullie
zonder moeite op.

Het beste antwoord

Vanaf nu beginnen met niets meer eten of drinken. Zorgen dat je maag zo leeg mogelijk is. Inderdaad, zoals hierboven staat, als je niet meer verder kunt eten, dompel je pizza dan in lauwwarm water. Op deze manier kun je het makkelijker eten, slikken en verteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Bij die eetwedstrijden zie ik ze altijd water erbij gebruiken. Zelfs soms om het in te soppen zodat het wat makkelijker door je keel glijdt. Voor de rest zou ik tot die tijd zeker niks meer eten, en als je nog wat gaat sporten heb je daarna wellicht nog meer honger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
forget it bb, dat gaat je nooit lukken. Geef het op voordat je morgen ziek in bed ligt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heeft je vader de tijd waarover je de twee pizza's op moet eten, gespecificeerd? Zo niet, dan heb je wel een mooie loophole...

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zie in je profiel dat je 12 bent en ook nog een meisje... Hahaha, suc6!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ben wel 12 maar..........
Als je normaal meteen genoeg gegeten hebt na een paar happen als je een tijdje niets gehad hebt zou ik niet met een lege maag aan deze wedstrijd beginnen tenzij er genoeg water op tafel staat. (Probeer in dit geval de eetafspraak zo vroeg mogelijk te plannen). Als je gerust een paar uur zonder eten kunt en dan een flinke maaltijd weg kunt krijgen zou ik nu niks meer eten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Heel veel sukses!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Superlekker! Nu niks eten, dan heb je straks berenhonger. En ik zou niet te snel eten, want dan ga je alleen nog maar eerder vol zitten, dat is toch zo?
Ik zou er van genieten, zolang er geen tijdslimiet aan vast zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vooral geen koolzuurhoudende drank: cola, fanta erbij drinken! Dat blaast je maag nogal op en dan ben je gauw klaar met eten.
Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eet niet te rustig, want na verloop van tijd krijgen je hersenen een signaal binnen dat je vol zit en dan lust je echt niks meer. Neem 2 pizza's met weinig beleg (pizza Margharita) en drink voldoende, maar ook weer niet teveel zodat je maar gelijk ook vol zit met drinken.
Stapel desnoods de 2 pizza's op elkaar zodat het lijkt alsof je 1 dikke pizza eet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou als ik jou was in ieder geval pizza's nemen met zo min mogelijk beleg. Dus Margharita's.
Daarnaast inderdaad water erbij drinken. NIet te veel, maar steeds als je voelt dat je vol zit drink je wat en wacht je heel even. Vaak kun je daarna ook weer wat eten.
Daarnaast moet je vooral aan die €100,- blijven denken. Voor een meisje van jouw leeftijd veel geld. Het zou je dus niet moeten interesseren dat je na die twee pizza's moet overgeven. Dat is die €100,- best waard.
Niet dat ik je nu wil aanmoedigen om je te over eten (ik zie de minnetjes al komen), maar voor een keer kan dit best hoor.
Als je vader verder geen voorwaarden stelt zou je het over de hele avond kunnen doen of tussendoor een keer overgeven, dan kun je daarna weer wat op.
Hoe dan ook wens ik je succes en blijf aan dat geld denken he... ;-)

Toegevoegd na 6 minuten:
Laat je weten of het gelukt is? Mijn dochter van 10 is erg benieuwd... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het kunt regelen met de pizzeria, ga er dan vooraf al heen en spreek af dat ze voor jou twee extrakleine pizza's maken. Als je vertelt dat het om een weddenschap gaat, zien ze daar vast de lol wel van in.
Cryofiel
14 jaar geleden
heeft hij ook gezegd wat voor pizza het moet zijn ???
zo niet gewoon 2 mini pizza`s eten. een pizza is een pizza.
wie niet sterk is moet slim wezen ;)
14 jaar geleden
Geen zorgen over maken, gewoon je eetpatroon blijven eten. Als je niets eet blokeer je op dat moment, dat heb ik op kerst gehad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar er staat 2 pizza's op...geen tijdslimiet dus pa kan gaan dokken. dan alsnog, 2 pizza's is nou niet een onmogelijke opgave.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het altijd proberen, wie niet waagt die niet wint... En het zou toch heel leuk zijn om die vader een poets te bakken door gewoon twee pizza´s op te eten... Gewoon proberen... Je overleeft het wel hoor en 100 euro is makkelijk verdiend hoor...

Toegevoegd na 1 minuut:
Gewoon dooreten tot het niet meer kan, dat is de enige manier...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij zijn je ogen groter dan je maag! Wat is jouw tegenzet, wat moet jij doen als het je niet lukt? Als daar geen afspraak over is of je vindt het niet erg om te doen, zou ik lekker van mijn pizza genieten en zeggen ;"jammer dan, het lukt me niet pa". Je kunt je verlies beter nemen met een voldaan gevoel dan kotsmisselijk terwijl je niets geproefd hebt. Want dat het je niet lukt staat als een paal boven water, al vind je pizza nog zo lekker.
amc
14 jaar geleden
Je hebt geen tijdslimiet dus je kunt er lang over doen. Dit gaat je wel lukken, jammer voor je vader!