Welke e-nummers zitten er in pudding?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik wil graag weten welke e-nummers er in een mona-toetje zitten

Toegevoegd na 7 minuten:
Mijn ouders zeggen dat het zeer ongezond is omdat er allemaal kunstmatige additieven inzitten, dus ik wou graag weten welke additieven erinzitten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welk merk? wat voor pudding? Ik wil graag antwoord geven, maar dan is er wel iets meer info nodig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, precies.. ligt eraan wat voor pudding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat maakt het uit? Allergisch voor iets?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@bilets dit is een vraag die ze gewoon vraagt, dus het maakt wel uit...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit vraag je niet gewoon. Dit vraag je met een achterliggende gedachte. Ik ben benieuwd wat die achterliggende gedachte is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
staat dat niet gewoon allemaal op het etiket?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het probleem is, dat alle winkels zijn gesloten, en ik vroeg aan m'n ouders of we eens een keer zo'n mona-pudding konden eten, omdat ik dat eens een keer met kerst had gegeten, en dat me wel lekker leek. M'n ouders zeiden dat het heel ongezond was, en dat er allemaal e-nummers inzaten. Nu wil ik graag weten welke het er zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een onzin. Als er veel e-nummers inzitten zou het ongezond zijn. Over 'over één kam scheren' gesproken...

Het beste antwoord

In het toetje "Feest! Slagroompudding met aardbeiensaus" zitten de volgende E-nummers:
E407
E415
E472b
E120
E339ii

Het verschilt echter per toetje, dus als je geen specifiek toetje opgeeft krijg je ook geen specifiek antwoord. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel!

Andere antwoorden (1)

Het verschilt per pudding. Kijk op de site van mona zelf: