Wat is dit voor actie van Albert Heijn?

maandag 18 oktober is niet dit jaar, het is nu maandag 15 oktober.
http://gratisalbertheijn.com/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat deze actie gewoon nep, een scam is. Bij mij staat de teller zelfs op 966 en er staat nergens een organisatie bij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben het met Vierkant eens.. .

Het beste antwoord

Schijnt een virus te zijn,verwijderen dus ! En als het kan meteen blokkeren en melden !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dit is spam, snel verwijderen op je facebook, iedere keer dat je de pagina laadt begint de teller weer met 973
11 jaar geleden
Dit is enorme spam! Omdat:

1. Albert Heijn geeft nooit zomaar 1000€ weg...
2. Albert Heijn werkt niet met .com websites
3. Die datum bestaat niet

Niet reageren op de mail, gelijk weggooien. De actie is nep en komt niet van de AH

Toegevoegd na 51 seconden:
En het taalgebruik klopt van geen kanten.