Welk fruit vult het meest? Na een appel heb ik na twintig minuten alweer trek.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

mijn ervaring is dat een combinatie de meeste voldoening geeft: meloen, perzik, pruimen, banaan, appel , aardbei, ananas, kersen en er zijn natuurlijk nog meer lekkere vruchten, die gezamenlijk vullen en dat bedoel ik dus: ik maak een vruchtensla van minsten 3 vruchten. banaan is er een, appel de tweede en wat er voor handen is in de zomer natuurlijk aarbeien, maar ook meloen en pruimen lekker en vullend. straks komen er weer mandarijntjes ook zeer gezond (ze zijn er al bij ah). probeer het eens niet een vrucht maar een paar tegelijk! welk fruit vult het meest naast banaan, meloen en ananas.

Banaan vult heel goed. Want dat is meer vruchtvlees dan sap.

Probeer eens een avocado. Is uiterst voedzaam en geeft urenlang geen hongergevoel door het lage suikergehalte.

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Avocado

Peer en mango vullen ook goed en zijn erg lekker.

Wat heel goed vult is een mineola. Ik had gisteren een grote op en die vult goed. Als je een kleine heb, zou je er 2 kunnen nemen.

Appels wekken juist een 'hongergevoel' op. Het best vullende fruit is fruit met vetstoffen, zoals noten en de al genoemde avocado's. Het slimste is om diverse soorten fruit af te wisselen, niet elke dag hetzelfde eten en je fruit naar behoefte aan te vullen. Als je bijvoorbeeld 's ochtends een bakje yoghurt met muesli en appel eet, en later op de dag een sinaasappel met wat noten (of andersom, net wat je wilt), dan heb je al je fruit, je ontbijt en wat goede vetten geregeld voor die dag.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100