mijn ervaring is dat een combinatie de meeste voldoening geeft: meloen, perzik, pruimen, banaan, appel , aardbei, ananas, kersen en er zijn natuurlijk nog meer lekkere vruchten, die gezamenlijk vullen en dat bedoel ik dus: ik maak een vruchtensla van minsten 3 vruchten.
banaan is er een, appel de tweede en wat er voor handen is in de zomer natuurlijk aarbeien, maar ook meloen en pruimen lekker en vullend.
straks komen er weer mandarijntjes ook zeer gezond (ze zijn er al bij ah).
probeer het eens niet een vrucht maar een paar tegelijk!

welk fruit vult het meest naast banaan, meloen en ananas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Snuffel
11 jaar geleden
Leuk antwoord. Ga ik proberen. Is ook veel lekkerder vind ik, verschillende smaken bij elkaar dan eentje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
lekker hè, maar een fruitsalade, dat is nog lekkerder!

Andere antwoorden (5)

Banaan vult heel goed. Want dat is meer vruchtvlees dan sap.
Amadea
11 jaar geleden
Probeer eens een avocado. Is uiterst voedzaam en geeft urenlang geen hongergevoel door het lage suikergehalte.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En niet te vergeten het hoge vetgehalte. Dat vult, in tegenstelling tot suiker. Na zoet fruit heb je sowieso in no time weer honger.
Snuffel
11 jaar geleden
brrr, niet lekker. Toch bedankt voor het idee en de leuke foto.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De smaak wijkt af van de meeste andere soorten (zoet) fruit en ook de hoeveelheid vet wordt niet door iedereen op prijs gesteld. Met een drup citroen of met yoghurt vind ik avocado wel smaken. Wat je beter niet kunt doen is vruchtensap nemen. Daar tank je minstens zoveel suiker mee naar binnen als met frisdranken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
met een lekkere vinaigrettte is een avocado verrukkelijk - maar ik zie avocado meer als groente dan als fruit...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met lekker veel peper en een snufje zout er op, mjam!
Peer en mango vullen ook goed en zijn erg lekker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat heel goed vult is een mineola. Ik had gisteren een grote op en die vult goed. Als je een kleine heb, zou je er 2 kunnen nemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Appels wekken juist een 'hongergevoel' op.
Het best vullende fruit is fruit met vetstoffen, zoals noten en de al genoemde avocado's.
Het slimste is om diverse soorten fruit af te wisselen, niet elke dag hetzelfde eten en je fruit naar behoefte aan te vullen. Als je bijvoorbeeld 's ochtends een bakje yoghurt met muesli en appel eet, en later op de dag een sinaasappel met wat noten (of andersom, net wat je wilt), dan heb je al je fruit, je ontbijt en wat goede vetten geregeld voor die dag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Noten behoren toch niet tot het fruit?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een noot is een vrucht. Mensen associëren het vaak niet met 'fruit' omdat ze denken dat fruit per definitie sappig moet zijn, maar dat is niet zo.
Om naar je eigen antwoord op deze vraag te verwijzen: http://www.goeievraag.nl/vraag/overig/behoren-noten-fruit.147964