Hoe bereid ik een lekker lunchgerechtje met naanbroodjes met knof en koriander?

graag met simpele ingredienten die een ieder in huis heeft.
ik eet geen vlees.

11 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
11 jaar geleden
Hoe weet je wat iedereen in huis heeft?
Rieneke1
11 jaar geleden
ritsuka, je bent een muggenzifter, je weet best wat ik bedoel! ;)

Het beste antwoord

Knoflookje fijnhakken met de koriander, uitje en tomaatje snipperen. Dit alles een beetje aanmaken met olijfolie en je hebt een mooie zomerse salade. Eventueel aan te vullen met komkommer, pijnboompitten, pesto etc.. Erg lekker op een naanbroodje.

Anders kan je ook het brood goed inwrijven met knoflook en onder de gril met eventueel weer een uitje en kaas.

Het ligt er trouwens ook aan of je korianderzaden(ketoembar) hebt of korianderblaadjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eventueel tofu toevoegen bij het bovenstaande ook lekker
Rieneke1
11 jaar geleden
knof en koriander zitten er al in, verder goede tips!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ooh, er schiet me nog wat te binnen. Falafel! Schijnt erg lekker te zijn, alhoewel ik het zelf nog nooit op heb. Zal ook wel goed combineren, aangezien koriander en knoflook daar ook in zitten.

Andere antwoorden (2)

met gegrilde groente
Bedoel je dat die koriander en knof al in het naanbrood zit, of heb je die erbij?
Doe er ook een lekkers chutney bij.
Of gekookte eieren met een currysaus
anneliez
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
zit er al in ja, dank voor de tips!
anneliez
11 jaar geleden
chutney is trouwens niet moeilijk te maken, en veel lekkerder dan een potje, google er maar eens op, ik heb pas nog pruimenchutney gemaakt
Rieneke1
11 jaar geleden
ik ben niet zo'n kookmarieke (meer), vrees ik :)
het moet tegenwoordig simpel en snel.
doe je naanbroodje in de broodrooster om warm te worden ,bak ui en knoflook licht aan en snij een paar tomaten in plakken bak dit even en vul je broodje er mee garneer met de koriander en falafel is heerlijk maar redelijk werk en dus niet direct klaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
klinkt goed, en qua werk lijkt het me mee te vallen ;)
koriander en knof zitten trouwens al in het broodje, dus dat scheelt al weer!