wat is het voedingsmiddel met de meeste voedingsstoffen?

Dus wat is eigenlijk het gezondste eten? ik bedoel natuurlijke voeding

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.5K
Ritsuka
11 jaar geleden
zelfs al bevat iets zeer veel voedingsstoffen, er is geen 'wondervoeding'. je moet nog steeds gevarieerd eten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tegenwoordig steeds minder producten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik bedoel ook niet om dat te eten, Mijn vriend vroeg het gewoon uit nieuwsgierigheid. Ik begrijp dat je gevarieerd moet eten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik Ritsuka een +1 zou kunnen geven dan zou ik het doen want dat is het goede antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka heeft zeker gelijk. Ik heb zelf waarschijnlijk de vraag niet duidelijk genoeg gesteld
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet zozeer onduidelijk maar het is eigenlijk een te ruim gestelde vraag om een eenduidig antwoord op te kunnen geven.

Antwoorden (1)

Er zijn heel veel goede, natuurlijke voedingsmiddelen. Het één bevat veel vitaminen, het ander is vezelrijk... je zult altijd moeten combineren. Hier is een lijst met een aantal voorbeelden:

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/gezonde-voeding/11826-de-beste-levensmiddelen.html

Als je even zoekt op google naar "vitamine- en vezelrijke voeding", vind je nog veel meer :)