hoe maak je cake pops zonder gebruik te maken van boter of roomkaas? kun je de cakekruimels bv ook met chocopasta mengen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

je zou het met choco pasta kunnen proberen maar mijn ervaring is dat je toch boter creme of frosting moet gebruiken want anders krijg je de cake kruimels niet in ronde balletjes of ze storten in.maar proberen kan je altijd met een beetje zodat je het resultaat kan bekijken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met chocoladepasta gaat dat ook prima, je kunt eventueel ook marsepein of vlazuur gebruiken. ook kun je chocolade smelten en de bake pops hierin onderdompelen.

Toegevoegd na 51 seconden:
Vlazuur moet natuurlijk glazuur zijn.