Hoe improviseer ik binnenhuis mijn eigen oven?

Ik ben een studente en heb geen oven op kot. Ik zou graag wel eens een pizza bakken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Een panpizza kan ook goed, hoor. Daar heb je een grote koekenpan met een passend deksel voor nodig.

Toegevoegd na 9 minuten:
Voordeel hiervan is dat ie multifunctioneel is. Je kunt er pannenkoeken in bakken, 'm gebruiken om te wokken, te stoven, en te sudderen.

Toegevoegd na 9 minuten:
Voordeel hiervan is dat ie multifunctioneel is. Je kunt er pannenkoeken in bakken, 'm gebruiken om te wokken, te stoven, en te sudderen.
Plaatje bij antwoord
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nadeel is echter dat de temperatuur moeilijk te regelen is, waardoor de pizza snel kan aanbranden, of niet gaar/zompig wordt. Een pizzapan, daarentegen, heeft een temperatuurregelaar, waarmee exact de juiste temperatuur ingesteld kan worden, voor de lekkerste pizza die je in tijden gegeten hebt! Je zou bijna denken dat ik zelf pizzapannen verkoop.
De pizzapan. Al te koop vanaf €9.95.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou zo'n mini oventje van de Blokkert kunnen overwegen (€15,- dingetje) dan moet je wel de pizza halveren en in 2 keer bakken, maar dat gaat best.

Of optie 2 maar dat is duurder, een combi magnetron?