In het AD misschien.

Toegevoegd na 56 seconden:
en op onderstaande link:
http://www.ad.nl/ad/nl/1401/tests/integration/nmc/frameset/varia/test_oliebollen.dhtml
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Tjonge wat ben jij snel! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank
AWM
14 jaar geleden
Hahaha! Oliebollenkraam te Alkmaar: "Verkoper weigert in eerste instantie oliebollen aan AD te verkopen. Geeft deze uiteindelijk mee op voorwaarde dat hij niet zal winnen. Nou, geen angst daarvoor."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of Dronten: "Geheim wapen van het Nederlands elftal op het komende WK. Geef de tegenstander deze Hollandse lekkernij en ze rennen direct naar het toilet."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op google: oliebollentest, dan naar bakkerswereld volledige uitslag etc
Gewoon op de site van het AD:

http://www.ad.nl/ad/nl/1100/Consument/article/detail/453153/2009/12/28/Visser-heeft-voor-zevende-maal-de-lekkerste-oliebollen.dhtml
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar je die kan vinden? Bij mij thuis naast de bank. You know; you are always welcome!