Waar kan ik epsom salt kopen?

Het is nodig tegen pijn bij galstenen. Het gaat dus niet om badzout, maar om zout wat je in kunt nemen. Ik kan het helemaal nergens vinden, alleen badzout. Kan iemand mij alstublieft vertallen waar ik epsom zout (magnesiumsulfaat) kan kopen voor oraal gebruik?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.9K

Antwoorden (3)

bitterzout of epsom zout kan je normaal in een reformwinkel kopen,maar ook de zal je het kunnen vinden bij de drogist ook tuinen verkoopt het ,en anders on line
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, drogist en apotheek verkopen het doorgaans wel. +1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Vanwege de bron die je opgezocht hebt! Sorry Keesvi,zie nu pas bij de reacties ook apotheek staan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@vlindertje: je geeft toch een goed antwoord? En nog een goeie tip ook!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Keesvi,fijn dat je er zo over denkt,vond het zelf niet zo aardig overkomen toen ik je reactie zag,vandaar!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prima. Was nog vergeten je een +1 te geven, dus bij deze.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je :-)
Bij de apotheek,daar haalde ik altijd bitterzout omdat je daar zelf aan kunt geven hoeveel je wilt hebben en je kunt ook vragen of ze het in de porties willen verdelen die jij per keer gebruikt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Amazon.de kan je epsom salt bestellen .
Bells Epsom Salts BP 200g von BELLS 1.40Euro.
Magnesiumsulfat Bittersalz 5kg Pharma Espom Salz von Salz Schwarzmann EUR 12,90 (EUR 2,58/kg).

groedjes kampermarko