De naam en misschien het gebruik. Bij marshmallows kun je denken aan barbecuen. Met marshmallows wordt meestal Amerikaans bedoeld, terwijl spekjes wat algemener is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Slechts enkele fabrikanten over de gehele wereld produceren een echte gegoten marshmallow.
Niet te verwarren met spek dat op een andere wijze wordt geproduceerd.

Een echte Marshmallow heeft een zgn. "bite" en kan door de structuur ook heel goed worden gebruikt om te roosteren boven het vuur.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
spekjes is vlees
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De samenstelling van marshmallows is net iets anders dan die van de Nederlandse spekjes. Dus de verhouding tussen de ingredienten is iets anders.