Weet iemand hoe dit lekkere snoepje van vroeger heet?!

Zo'n 5 jaar terug bestond er een heerlijk snoepje van Red Band. Ik heb er alles aan geprobeerd om erachter te komen hoe deze heette. Hij staat niet meer in het assortiment en kan het NERGENS op internet vinden. Het was zooooo lekker! Ik kan het niet uitstaan.
Het snoepje was van Red Band, het zat in een zak, daarin zaten pakjes waarin 3 van deze snoepjes zaten, deze zaten ook apart verpakt. Het waren roze snoepjes die je kunt vergelijken met Fruitella maar dan groter en zoeter. Je kon er stukjes vanaf trekken als je het wat 'warmer' maakte.
Dit snoep hoorde bij het assortiment van dat met Truly Juicy, Tutti Frutti, etc. (kijk maar op google afbeeldingen).
Van dat assortiment was het maar ik en mijn vriendin kunnen het nergens meer vinden op internet en niemand weet wat we bedoelen.

Als iemand weet welk snoep wij bedoelen, wil diegene dan alsjeblieft de naam vertellen en misschien een foto als je die hebt?

Alvast ONWIJS BEDANKT!
Xxx

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.5K

Antwoorden (2)

Je bedoeld vast "dummy's" of dummys ;)

Toegevoegd na 2 minuten:
Of de "snap crakle" zo'n lange reep fruitella in principe.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
(Ik zag je vraag al eerder staan dus ik had hem al opgezocht)
De onderstaande site is wel duits, maar als het goed is staat hij daarbij. Ik denk dat jij die Giant Chews bedoeld :)