Passen de borden van Ikea Skyn in een normale vaatwasser?

We zijn op zoek naar een nieuw servies en nu zagen we bij Ikea de Skyn serie. Dat vinden we een erg leuk servies, maar we vragen ons nu af of de borden hiervan wel in de vaatwasser passen of dat ze daar heel veel ruimte in innemen. Dat ze in de vaatwasser kunnen weten we al, het gaat om of ze daar op een "goede manier" in passen.
Wat we willen kopen zijn: borden van 28 cm, 22 cm, diepe borden en een paar borden van 32 cm.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welk merk en type vaatwas heeft u ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een Siemens SN54M500EU, maar ook bij een nieuwe wil ik wel dat dit servies geen probleem oplevert. Mijn vraag geldt dus voor een gangbare vaatwasser.

Het beste antwoord

ja hoor die passen daar in,heb hetzelfde servies en gaat in de vaatwasser.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel, dat was wat ik wilde weten! :)