een paar jaar geleden had je van die muntblaadjes, waar kan je die krijgen?

van die blaadjes die een verfrissende adem in je mond geven en smelten op je tong.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (3)

Ik denk bij een drogist (Trekpleister/Kruitvat/........) en als dit merk er niet is , bestaat er vast wel een ander merk.
Verbazingwekkend spul!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas zijn die niet meer verkrijgbaar. Dit schreef de fabrikant begin dit jaar erover: "Het product Listerine® Actives is uit het assortiment genomen vanwege te weinig vraag. Er is geen alternatief product voor".

Je zou deze kunnen bestellen: http://www.multigift.nl/products/Doosje-met-24-frisse-mint-blaadjes.html
Maar als het gaat om een product wat specifiek goed voor je gebit is, dan zijn de kauwgompjes van bijvoorbeeld XyliFresh meer aan te bevelen.
Amadea
11 jaar geleden
Supermarkt,kruitvat