Mc Donalds Hamburger verpakking

Een kennis van mij heeft een snackbar/automatiek. Om de hamburgers vers te houden in de automatiek zou de verpakking die Mc Donalds heeft perfect zijn. Bij de groothandel kan hij het niet vinden en bij Mc Donalds kunnen ze hem ook geen antwoord geven. Wie weet waar deze te verkrijgen zijn?

Prettige kerstdagen en een gezond 2010 gewenst.

Toegevoegd na 3 dagen:
Ten eerste allemaal hartelijk dank voor de reacties, helemaal top.
Maar ik had de vraag niet duidelijk gesteld
Wat mijn kennis bedoeld zijn die papiertjes die om een gewone hamburger zitten. Hij heeft die kunststof bakjes maar die zijn duur en de hamburgers drogen na verloop van tijd uit. Met dat (soort) bak papier drogen de broodjes niet uit in de automatiek. Ook isoleren die bakjes zodat de hamburgers niet warm genoeg blijven en als je de temperatuur van de automatiek hoger zet dan smelten de bakjes.

Alvast dank en de beste wensen voor 2010.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.7K

Het beste antwoord

Kijk hier eens

http://www.verpakkingshop.nl/product_info.php/products_id/3556
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ze het hebben. Ze sturen een sample op

Andere antwoorden (4)

ik denk dat je hier wel wat mee kan
14 jaar geleden
Ik denk dat je die uit EPS bedoelt, of bedoel je die papiertjes? Want daar zit bij de Mc de hamburger in. Hier een link naar EPS bakjes;
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ze laatst nog bij de Hanos zien liggen. Bij de patatbakjes.

Toegevoegd na 13 seconden:
Hanos Zwolle, btw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als die kennis een eigen bedrijf heeft, kan hij inkopen doen bij bv de Makro..
Daar heb ik gister deze bakjes zien liggen : 25 stuks voor €3.80 inc btw.