Heeft iemand hier enig idee waar ik gedroogde vis snacks verpakt in een zakje kan halen in de omgeving van Veghel-Uden?

http://blogmella.files.wordpress.com/2010/07/fish-snacks-2.jpg

De chinezen eten dit veel, en ik had dit vorig jaar op vakantie gezien en geproefd en wil dit graag proberen als alternatief voor chips omdat dit veel gezonder is.

Graag adressen en namen van de winkels als antwoord

Toegevoegd na 1 uur:
Met adressen en namen van winkels bedoel ik dus niet wat namen hier neerzetten van toko`s in het land maar van winkels waarvan jij weet dat ze dit hebben. ik zie zelf ook wel alle toko`s via google, echter kom ik er niet achter wie en of ze dit wel hebben, en als ik alle winkels moet bellen om te informeren dan heeft het ook geen zin om deze vraag te stellen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je komt vast wel eens in Eindhoven.
Daar zit een goede toko op de Kruisstraat, die kan je even bellen:

Amazing Sang Lee
Woenselse Markt 17-a
5612 CR Eindhoven
tel. 040-2430456

http://www.aziatische-ingredienten.nl/tag/toko-eindhoven/

Toegevoegd na 1 minuut:
En anders ga je het even vragen bij
Lilian, Toko voor Exotische Producten
Bolkenplein 5-A
5461 HH VEGHEL

Of je belt met:
Toko Cheung Kong Eindhoven B.V.
Nieuwe Fellenoord 12 5612 KC Eindhoven

Toegevoegd na 4 minuten:
Googlen op toko veghel, levert ook nog op
Toko Oriënt
Ereprijsstraat 35
5402GA Uden 0413-255505

De Chinese Muur
Kerkstraat 2
5469BN Erp 0413-213268

...........had je zelf natuurlijk net zo goed kunnen doen,
maar .....graag gedaan hoor!