Ik heb twee Fanta Cassis flessen gekocht maar de ene dop van de fles is oranje en de andere paars hoe kan dit en waarom is dat?

Ik heb 2 flessen gekocht van fanta cassis de andere dop is oranje en de andere dop is paars van de fanta cassis hoe kan dit?

Toegevoegd na 3 minuten:
bedoel eigenlijk is er een reden voor dat dat zo is gedaan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Foutje van de fabriek.
Zit geen diepere gedachte achter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor, geen probleem.

Andere antwoorden (1)

De oranje dop is verkeerd terecht gekomen bij cassis flessen. Het heeft niets met inhoud en kwaliteit van drank te maken. Je kan het gewoon drinken.