Wanneer vind de grote oogst van sperziebonen plaats en wanneer worden ze weer het goedkoopst?

Invriezen van veel bonen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

Goedkoper dan nu, zal het niet meer worden!
Ik zag ergens € 1.- per kg.
We zitten nu midden in de top.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Albert Heijn zijn ze deze week 49 cent per pond, dus dat is 98 cent per kilo. En dan zou je ook nog een Joker van 10% korting kunnen plakken, dus dan is het 88.2 cent per kilo.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
plus! die joker! hahahaha :)))
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe het kan weet ik niet, maar ingeblikt zijn ze volgens mij nog goedkoper.
kijk eens bij Lidl
11 jaar geleden
Ik werk in een biologische supermarkt en je vroeg wanneer er geoogst word en dat is nu in volle gang! en ik denk dat ze weer goedkoper worden nadat het meeste oogstwerk erop zit.