ik ben 5 kilo afgevallen in 2maanden tijd door te dieeten en 30min te fietsen per dag maar nu val ik niet meer af , hoe komt dat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Omdat je nu op een gewicht zit waar je lichaam zich prettig bij voelt. Je was toch 1,64m en iets van 55 kg? (weet ik nog van toe ik je vraag gisteren zag) Dat is een prima gewicht voor jou, BMI van 20. Je valt niet meer af omdat je nu precies genoeg eet om op dit gewicht te blijven (volgens mij at je zelfs iets te weinig). Toegevoegd na 2 minuten: Volgens mij is het ook nergens voor nodig om meer af te vallen hoor. Wat ik nou zou doen is zorgen dat je iets meer gaat eten, vooral meer eiwitten, en krachttraining aan je sporten toevoegen. Niet elke dag fietsen, maar ook je spieren sterker maken. Je gewicht blijft hierdoor ongeveer hetzelfde, maar je vetpercentage gaat omlaag en je lijkt slanker. Toegevoegd na 4 minuten: Volgens mij heb je een beetje een verstoord lichaamsbeeld, dat je jezelf nu nog dik vind. Kijk eens op deze site, hier zie je foto's van vrouwen met hetzelfde lengte en gewicht als jij: http://www.mybodygallery.com/index.html

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100