Ja hoor! Zorg er wel voor dat de deksel goed afgesloten is. Ook kun je het langer bewaren als er zo min mogelijk lucht bij zit. Doe de pot dus zo vol mogelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat gaat niet. Jam is zodanig samengesteld dat het ongeschikt is om in te vriezen.
Vul de potten tot aan de rand en sluit die zo luchtvrij mogelijk met een goed passend deksel af. Dan kan de jam maandenlang bewaard worden op een koele, donkere plaats.
Amadea