Waar kan ik een standaard voor een halogeenoven kopen?

Ik heb een halogeen oven gekocht, maar er zit geen standaard bij om de deksel af te laten koelen en deze wordt ook niet door de fabrikant geleverd. Wie weet waar ik die in Nederland los kan kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

U bedoeld z'n ronde? ( bij ons amerikaantje) heb er ook naar gezocht en niets gevonden. Als alternatief gebruiken wij een pannenonderzetter! (van steensoort met plastic rand, hete gedeelte op steen).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.huis-en-comfort.nl/dmc_mb3_search_pi1.num/10000/dmc_mb3_search_pi1.searchstring/onderzetters/product/7441699/L/3/Hittebeschermer.a930.0.html

Ik had hetzelfde euvel toen ik een halogeenoven kreeg, een standaard zit er denk ik standaart niet bij. Ik heb ooit deze hittebeschermers gekocht (bovenste link) en die kwam goed van pas. De langwerpige waar de pan op staat
ligt standaart altijd naast mijn kookplaat en is erg handig om wel eens een heet deksel of pan op te zetten. Is ook erg handig op tafel bij de een langwerpige hete ovenschotel od.

Je kunt ook deze nemen. Is een stuk goedkoper en géén verzendkosten. Bij Bol.com. heb je hem vaak de volgende dag al in huis.

http://www.bol.com/nl/p/asa-selection-tea-time-leisteen-30-x-15-cm/9200000002921961/#product_overview

Is ook te gebruiken om er snacks mee op tafel te zetten zoals toastjes , pizzapunten ofzo.
amc
11 jaar geleden
de standaards zijn niet los te koop maar je kan zoveel flavor wave s op prikbord kopen voor weinig geld ik heb er een gekocht voor 9 euru en daar zat van alles bij zoals de pan met standaard bruinings plaatje eierrek toost rek een kip toren en nog meer dingen weet niet waar je woont en of je zeeland net[krant] kan krijgen maar daar heb ik het opgevonden