Wat is in turkije de vervanger van brinta?...mijn vriendin heeft last van haar darmen...waar zitten vezels in...hier in turkije?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk of je ergens donkerbruin brood kan krijgen, dat zit boordevol vezels.

Het beste antwoord

Vezelrijke producten algemeen;
volkoren, rogge, krenten en rozijnenbrood,
gort, havermout, boekweit, zemelen,müsli entarwekiemen
zilvervliesrijst, dadels, vijgen, noten, pinda's, sesam, maanzaad en peulvruchten (witte-,bruine bonen, linzen, capucijners).
Heel vezelrijk zijn ook gedroogde en geweekte zuidvruchten zoals; abrikozen, krenten, pruimen, rozijnen en tutti-frutti.
Wat ook laxerend werkt zijn karnemelk, yoghurt, stroop,
vocht van geweekte zuidvruchten, rozebottelsiroop en sinaasappelsap.

Ik weet niet of ze een soort product als Brinta hebben, maar Müsli werkt dus ook.
Wat ze wel in Turkije hebben zijn de gedroogde vijgen en de Turkse soort is erg vezelrijk. Week ze eens in bijv. thee en drink de thee dan op. Dit werkt ook laxerend.
amc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je hulp....het is de rest van onze vakantie prima gegaan..gr bjorn

Andere antwoorden (2)

Laat haar groenten, fruit en peulvruchten eten, volop verkrijgbaar in Turkije.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke peulvruchten kun je hier krijgen....bedankt voor je antwoord...gr bjorn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
alleen die groenten en fruit hééél goed wassen, ze zijn in Turkije niet zo zuinig met bestrijdingsmiddelen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
alle soorten bonen, erwten, linzen en kapucijners.
ik ken niet een vervanger van brinta in Turkije.
Maar als het gaat om de darmen te stimuleren:
Waar je land ook veel vezels uithaalt zijn groente en fruit. De turkse keuken is rijk aan vezelige groenten. Voor tussendoor: dadels, vijgen, fruit, watermeloen.