Kan ik zuurkool inviezen?

Het is al gekookt, maar ik heb teveel, kan ik het invriezen?

Toegevoegd na 52 minuten:
Het gaat niet om de stampot zuurkool, ik heb er geen aardappelen bij. Gewoon puur zuurkool.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
17.6K

Antwoorden (7)

ik zou het niet doen, lijkt me niet lekker meer na ontdooien.
14 jaar geleden
Neem aan dat je zuurkool met aardappels bedoeld? Ja hoor, kan je prima invriezen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zuurkool kan je wel invriezen blijft best lekker
14 jaar geleden
Stamppot zuurkool kun je prima invriezen, als je het nog niet gedaan hebt, kun je naar verhouding tot de stamppot de overgebleven fijngesneden ananas toevoegen, vang je twee vliegen in een klap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gekookte zuurkool niet in gaan vriezen dan verliest het zijn smaak.Kook er aardappels bij en maak er stampot van en vries het dan in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zuurkool kan je invriezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
moet eerst moet daar iets speciaal van kruiden voor ik ze in vries want is bij voor de eerste keer kunt mij helpen a u b