ik heb altijd prima wit en bruin bij de aldi gekocht, is nu uit het asortiment, wie heeft een goede vervanger?

kan nu alleen maar brood vinden van ongeveer een euro, vind ik te duur en niet lekker

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (6)

Bij de AH kun je van maandag tot en met woensdag prima brood kopen voor 3 voor 2 euro (met bonuskaart). Vries er anders wat in en dan heb je voor de hele week brood.

Toegevoegd na 4 minuten:
Het heet 'begin van de week brood' en het is er in wit, bruin en volkoren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idd erg lekker brood!
Ga tegen sluitingstijd naar Lidl. De kans is groot dat je het brood tegen gereduceerde prijzen of zelfs helemaal gratis krijgt. Het is brood blijft zeker nog 3 dagen lekker. Daarna nog te gebruiken als tosti brood.
Of je kan het invriezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Brood is NOOIT drie dagen lekker... verder krijg je dat hier echt niet voor elkaar bij de Lidl, ze bakken nu zelf brood en zorgen dat er niet veel over blijft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als ik eind van de dag kom, is al het brood op, of er is alleen nog dat dure dat krijg je echt niet goedkoper mee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik haal mijn brood bij de Lidl,(Belgie)en vries het in. Nou,Pelle, ik heb juist de 3 laatste sneetjes op van het brood van zondag en het heeft gesmaaaakt :p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoe goedkoper het brood, hoe langer houdbaar. er zit dan meer bakkersvet in. 3 dagen haalt ie makkelijk. dat dure brood is na 1 dag al niet meer te eten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als ik bij de bakker 1 brood koop kost het mij 2.80euro de andere dag is het uitgedroogd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je brood op zondag uit je vriezer haalt en pas op dinsdag eet kun je beter per paar sneetjes uit je vriezer halen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik stop de helft in de vriezer, en de helft in de broodtrommel. dan doe ik twee dagen met de eerste 12 sneden, en kan ik daarna iedere keer 2 of 4 sneden losbreken van het bevroren brood. vers is toch lekkerder dan ingevroren (geweest)
maar ingevroren is lekkerder dan 4 dagen oud.
Koop eenmalig een broodmachine voor 3 tientjes en schaf een zal meel en aanvullende ingredienten aan en voor een paar dubbeltjes heb je superbrood in elke kleur die je wilt. Recepten voor de broodmachine zijn er genoeg. Het ding doet alles voor je, inclusief mengen, kneden en rijzen.

Toegevoegd na 38 seconden:
de 'zal meel' moet natuurlijk een 'zak meel' zijn
paulus811
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Er zijn mensen die het met een verbruiksmeter gemeten hebben en die komen op 0,26Kw per keer. Het verbruik is eigenlijk alleen tijdens het bakken hoog, het kneden en rijzen verbruiken veel minder. 0,26Kw stroom a 22 cent per Kw is dus 5 a 6 cent. Ik kan niet in een ander zijn portemonnaie kijken, maar vind dat zeker geen 'klein vermogen'
Probeer eens je slag te slaan op de markt die hebben voordelig en lekker brood.
Voorts is de Hema ook niet duur.

Toegevoegd na 54 seconden:
Je kan het dan invriezen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Valt mij net in de markt heeft dikwijls brood van de dag ervoor voor de helft van de prijs.
11 jaar geleden
Hoi,

Als vaste ALDI klant zit ik het met hetzelfde probleem.
Ik raad Euroshopper brood van de AH aan, of huismerk AH bruinbakkerbrood. Deze is bijna hetzelfde als die van de ALDI.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ze het bij de Aldi niet meer verkopen, kun je lekker wit of bruin brood kopen bij de Lidl 800 gram voor 0,69 eurocent. Niet duur en erg lekker!!