Waar in de plaats Nijkerk (of rondom Nijkerk) kan je ''Starbucks koffie'' vinden?

Een vriend van mij had het over Starbucks koffie. Ik ben toen op internet gaan zoeken op Starbucks koffie en ik vond het er heel lekker uitzien. Alleen waar in of rondom Nijkerk bijv. Hoevelaken, Nijkerkerveen, Bunschoten/Spakenburg, Putten etc. Kan ik deze koffie vinden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

de dichtsbijzijnde voor jou is in utrecht: Central Station – Hoog Centraal Stationsplein 6 3511 ER Utrecht Utrecht Operating hours: Monday till Sunday: 23 hrs a day (closed between 3:30 and 4:30) --- Central Station – Main Hall (Jaarbeurs) Stationsplein 10 3511 CE Utrecht Utrecht Opening hours: Monday till Friday: 07:00 – 21:00 Saturday: 08:00 – 21:00 Sunday: 08:30 – 21:00 --- NS Headquarters Laan van Puntenburg 100 3511 ER Utrecht Utrecht Operating hours: Monday till Friday: 07:00 – 19:00

Bronnen:
http://www.starbucks.nl/en-US/_Our+Stores/...

Klopt , in utrecht. Naast het Beatrixtheater het station in, dan ben je er zo! Maar misschien kun je het wel in een ander winkeltje ook krijgen, wel eens gehoord namelijk. In van die afgesloten bekers. Maar dat weet ik miet zeker! Als je binnenkort op vakantie gaat kom je er in grote steden zeker een paar tegen!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100