Waar in de plaats Nijkerk (of rondom Nijkerk) kan je ''Starbucks koffie'' vinden?

Een vriend van mij had het over Starbucks koffie. Ik ben toen op internet gaan zoeken op Starbucks koffie en ik vond het er heel lekker uitzien. Alleen waar in of rondom Nijkerk bijv. Hoevelaken, Nijkerkerveen, Bunschoten/Spakenburg, Putten etc. Kan ik deze koffie vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.2K

Het beste antwoord

de dichtsbijzijnde voor jou is in utrecht:
Central Station – Hoog Centraal

Stationsplein 6

3511 ER Utrecht

Utrecht

Operating hours:

Monday till Sunday: 23 hrs a day (closed between 3:30 and 4:30)

---

Central Station – Main Hall (Jaarbeurs)

Stationsplein 10

3511 CE Utrecht

Utrecht

Opening hours:

Monday till Friday: 07:00 – 21:00

Saturday: 08:00 – 21:00

Sunday: 08:30 – 21:00

---

NS Headquarters

Laan van Puntenburg 100

3511 ER Utrecht

Utrecht

Operating hours:

Monday till Friday: 07:00 – 19:00
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Klopt , in utrecht. Naast het Beatrixtheater het station in, dan ben je er zo! Maar misschien kun je het wel in een ander winkeltje ook krijgen, wel eens gehoord namelijk. In van die afgesloten bekers. Maar dat weet ik miet zeker! Als je binnenkort op vakantie gaat kom je er in grote steden zeker een paar tegen!