Mijn vriend had vandaag een tablet, in een water gedaan en er ontstond energy met koolzuur, welke tablet is dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Een tabletje Supradyn misschien?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Ersan: wat versta jij onder een energydrankje dan?
Supradyn is een bruistablet (= er ontstaan bubbeltjes) dat vitaminen bevat en energie geeft.
Dus een soort energiedrank inderdaad.
Weet je vriend zelf niet wat ie in z'n glas heeft gegooid?

Andere antwoorden (2)

Een bruis tablet aspirine? Waarom vraag je het je vriend niet? Hij zal het toch wel weten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zou best eens een tandprothese reinigingstablet geweest kunnen zijn. Er ontstaat zichtbaar koolzuur en de opgewekte energie reinigt de prothese.