Welke soort barbecues zijn geschikt voor in het bos of zo? In een parkje?

- ik bedoel geen wegwerp bbq's

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
er zijn best veel barbecues geschikt, de vraag is alleen, zijn ze ook geschikt om weer mee naar huis te nemen. Je zult erg lang moeten wachten tot hij is afgekoeld. Vandaar dat het antwoord van rena het beste idee geeft.

Antwoorden (3)

Een veilige barbecue is een gasbarbecue, bijvoorbeeld van Cadac.

Deze mogen ook op campings gebruikt worden waar je geen barbecue mag gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De kleinste variant is dan geschikt. (ijzere bakje met 2 houten pootjes en 2 roostertjes) Bij de boerenbond kun je ze kopen, zijn niet al te duur en makkelijk te vervoeren. Zak kolen erbij en aanmaakblokjes... En dan, bbq-en maar ;)

Je zou in de bossen ook gewoon een kuil kunnen graven en er kippengaas overheen leggen. Kolen eronder en je hebt hetzelfde systeem :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een emmer barbecue is erg handig mee te nemen naar een picknick, strand, bos.