Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik de echte zwart/wit nopjes van Venco kopen? (zie foto)

Ik ben op zoek naar de echte zwart/wit nopjes van Venco als cadeau voor mijn vader :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ze zijn ook erg lekker... :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

er zijn tegenwoordig zoveel nep drop soorten. Bijvoorbeeld de muntendrop van Klene. is er in de AH. smaakt ook prima maar is het net niet... Daarom koop ik mn dropjes bij de benzine pomp. Die hebben geen eigen merken en ben je altijd gegarandeerd van kwaliteit.
Je kan natuurlijk gewoon van Venco bestellen, maar mss ook op internet. Deze heeft 4000 soorten http://www.candyonline.nl/?gclid=CMKKtvad5bACFZMctAod8VgiGA
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je in rotterdam woont, in de zaagmolenstraat zit een heel klein snoepwinkeltje dat alles heeft : noga, duimdrop, zwart/wit in potjes, dropmatjes en ook zwart/wit nopjes van Venco, maar misschien zou je even moeten checken verkoopt het kruidvat (drogist) ze ook ?

Toegevoegd na 2 minuten:
sigarenboeren verkopen ook vaak Venco drop 'handzame zakjes'...

Toegevoegd na 5 minuten:
Waar is Venco drop te koop?

Onze drop is te koop bij supermarkten, drogisterijen, benzinestations, tabakszaken, automaten, kiosken, school- en sportkantines. Aangezien er veel verschillende soorten en verpakkingsmaten zijn, kan het zijn dat niet alle varianten bij het reguliere verkooppunt aanwezig zijn. Als je dit voor een specifiek product wilt weten, neem dan contact op met onze consumenten service: 0900-7285323 (€ 0,10 p/m).

Toegevoegd na 6 minuten:
bron : www.venco.nl/vragen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is dit iets? Salmiaknopjes van Nubilo. Ik ken het merk niet, maar ze zien er wel precies hetzelfde uit! En ik dacht dat ze ze ook wel bij het Kruidvat verkopen bij het losse snoep.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk niet dat ze die in een supermarkt nog hebben, eerder in een snoep winkel zoals misschien jamin
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de schepbakken bij Jamin volgens mij.
Ze hebben ze meestal in de apotheek
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding