Wat betekend Belly Busting Food?

Op Tumblr zag ik een plaatje dat zei: 'six belly busting foods'
En daarbij stond: Thee, Appels, Hele Granen, Eieren, Zalm en Yoghurt.
Maar is dit nou goed of slecht voor je buik (kwa omvang) Ik zocht op en busting betekende busting en bust betekende kapotmaken volgens Google Translate.
Snel antwoord graag.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het betekent inderdaad kapot maken, vernietigen, etc., en in deze context moet je het zien als voedsel dat je buikje vernietigt, dus die zorgt dat je geen buikje meer hebt. En buikje dan dus in de zin van buikvet.
Kortom: goed om af te vallen, volgens hen.

Vergelijkbare uitdrukkingen worden wel vaker gebruikt in het afvalwereldje, zoals fat busting food, belly fat busting, etc.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het zijn overigens ook typisch de soorten voedsel die vaak aangeraden worden op websites over afvallen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Klopt, voeding voor een strak buikje.

Andere antwoorden (1)

Eet 's ochtends een uitgebreid en voedzaam ontbijt (eieren, volkorenbrood, worst, maar ook fruit). Eet als je tussendoor honger hebt. Je kunt altijd een paar noten of iets als kaas eten, alleen 's avonds niet (dan worden vetten opgenomen) en eet altijd bewust, dus altijd aan tafel. Eet niet voor de tv, aan de computer of tijdens het autorijden, en lees niet tijdens het eten.
Vermijd zoetigheden, want daar krijg je honger van. Vermijd ook zoetstoffen