In welke frituursnacks zit geen toegevoegde suiker?

Ik probeer een maand lang geen toegevoegde suikers te eten. Bij mij thuis wordt er straks friet gehaald, dus ik vraag me af, in welke snacks zitten geen toegevoegde suikers? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
9K
bamibal
9 jaar geleden
Ik zou in ieder geval geen bamibal nemen.
Ritsuka
9 jaar geleden
Volgens mij zijn transvetten (uit gefrituurde snacks) gevaarlijker voor je dan suikers.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kun je niet voor jezelf iets in elkaar flansen? In iedere frituur hap zit suiker. Suiker is een goedkope smaakmaker, daarom wordt dat gebruikt in snacks.
Ritsuka
9 jaar geleden
http://urbanantonio.com/25-things-you-should-know-about-sugar/1466/
bamibal
9 jaar geleden
@crea: dat is wel wat kort door de bocht. Er zijn wel degelijk frituursnacks zonder suiker.
Z512099
9 jaar geleden
Een snack is een hartig hapje, dan kan het toch ook een hardgekookt ei of een pekelharing zijn ?
Ritsuka
9 jaar geleden
wat heb je uiteindelijk gegeten?

Antwoorden (2)

Kijkend naar de informatie op http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/?c=21 concludeer ik dat een fricandel, frites, en een hotdog (zonder broodje) de beste keuzes zijn als het jou alleen om suiker gaat.
Amadea
9 jaar geleden
ik zou niets gepaneerd nemen, denk dat daar de suikers inzitten, ook geen bicky burger enzo omwille van het brood. Misschien een gewone frikandel of een vegetarische snack? ik heb ook wel eens een wrap gegeten, zitten ook groentjes bij, van het deeg weet ik wel niet veel af.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Voor mij zijn groentjes van die verfrissende keelsnoepjes. Dat bedoel jij er vermoedelijk niet mee?
Ritsuka
9 jaar geleden
gezien er ook Bicky burger genoemd word, vermoed ik dat deze persoon in België woont. Daar worden groentes vaak met groentjes aangeduid.